top of page

Untitled

#פוסט 2 בסדרת המדבר #

״בדרך לעצמי״,

פשוט להיות את.

"בתחילת מסע בדר"כ אורזים משהו לדרך."

-סיגל הר ציון -

עד גיל 18 הייתי תחת מארז מאוד חזק של טייטלים ברורים

מאיפה באתי ולאן אלך משפחת דרורי-> גאוות יחידה (ובאמת שיש על מה) -> מושבניקית מלידה-> רם אונית-> נתלי= נתן לי בת אחרי 3 בנים. גבוהה עד השמיים.

שנות ילדותי ונעורי, היו בסה"כ יפות, אבל אין לי זכרונות מהם, לטוב ולרע. ביטלתי את עצמי בכל כך הרבה דברים ומה שנותר לי זה רק זיכרון מעומעם.

עם השנים הוספתי תגיות, שהם לגמרי שלי ואני מאד גאה בהם וכך אפשר היה בקלות להגדיר אותי.

נתלי –> נתן לי בת אחרי 3 בנים –> גאוות יחידה -> רם אונית במקור–> עכשיו גרה בציפורי -> בעלת סטודיו לעיצוב גרפי (היום כבר בתפקיד אחר) -> "אמא" ל2 ילדים (היום כבר 3) שיצאו בול כמו האבא - ונראים קצת מאומצים.

כשהחלטתי לצאת לבד ל"בדרך לעצמי" לא חשבתי על המשמעות

אני נוסעת למקום שלא מכיר אותי, אני באה ללא הטייטלים. אך כמו שמתחילים סבב שמות- מיד נעצרים- והנה מתחיל כל הסיבוב מההתחלה.

נתן לי בת אחרי 3 בנים -> במקור ממושב -> עכשיו עברנו לתל אביב -> אז מה הטייטל שלה עכשיו??!

הפעם החלטתי שאני עוצרת במסע בזמן, מתעקשת לא להיכנס לכל מיני תבניות ומשבצות.

זה לא היה פשוט, כי הקול של המעצבת שבי כבר רגיל, לא להשאיר שום דבר פתוח- כל דמות חדשה בחיי, מיד מצמידה תגית, חזות, וקיטלוג, אחרי הכול זהו תואר נוסף שהצמדתי לשמי- 'המקטלגת'

אז אני זאת אני, וכך אני

למרות שנסעתי לבד ולא חיפשתי בחברה, גיליתי שם במדבר, בסדנה שהנחתה סיגל הר ציון, אחיות שהצטרפו למסע שלי. כל אחת סוחבת איתה סיפורי אלף לילה ולילה, מלאים בקשיים ומהפכות...והנה הן פה, יושבות לידי, ומבקשות לשמוע את סיפורי, עברי ועתידי.

מצאתי את עצמי שם במדבר נטולת תגיות.

מוקפת באהבה של נשים, שלא ממש מכירות אותי, הן מצאו את החיבור אליי ואני אליהם - חיבור נקי, ממש כמו המדבר - ללא גבולות מוגדרים.

-בלי מילים- דפיקות לב חשופות, יש גם כוס מיץ ופרוסות זריחה, חשבתי שזה יהיה נחמד בלי איזו פואנטה, חוצבת רק מפגש, שרואים את הקמטים בעיניים

-חלי ראובן-

*כל הצילומים צולמו על ידי באייפון SE - במהלך המסע ׳בדרך לעצמי׳ מתוך הסדנה ׳מסע בזמן׳ שהנחתה סיגל הר ציון המרתקת, בהפקת לירון אלעד הנדירה.

ואם קראת אותי עד הסוף ללא תבניות ותגיות - זה באמת לא מובן לי מאליו - ומודה לך על כך.

מה הטייטל שאת נושאת איתך?

שלכם

נתלי

bottom of page